Beoordelingen van Chinees Restaurant Empress Grootegast
Recente recensies
Jn
Eindelijk weer lekkere knapperige babi pangang. Prima eten
Oeds venema
Goede kwaliteit en planning van halen
H. Segaar
Ruime keuze, overzichtelijke website, goede bediening en op tijd levering van bestelling
Wendy Henseler
Ze geven steeds 2 bakjes nasi goreng zonder vlees erbij. Ik vind dat echt geweldig 👍👍👍 dagen erop nog de nasi opbakken met Chinese groenten en zo, eitje erbij😁 heerlijk!
Hendrik de vegt
Super lekker gegeten, kreeg ook best veel Vriendelijke vrouw die het kwam bezorgen, ik woon op een moeilijk te vinden adres maar ze belde me en had me eten op tijd Voor herhaling vatbaar 💪🙏
Vervat
Lekker warm was het nog ruime hoeveelheid
M
Was weer heerlijk
RT
Weer dik 2 uren moeten wachten op de bestelling! DRAMA...
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Hamberg
Zoals altijd perfect!
Sjoukje kuipers
Eten was niet warm en niet lekker was afgeraffeld sonde van het geld
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Hoolsema
Prima eten en vlotte bezorging
joop bergsma
Echt vroeg besteld en mooi op tijd geleverd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Harry
Weer genoten
Gritter
De bestelling was niet meer goed warm, en de mini loempia's waren slap plat en bleek. Volgens mij niet goed gebakken(weggegooid)
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Chinees Restaurant Empress
onze excuses hier nogmaals , door de vele en lange bezorg routes verliest de mini loempias snel de knapperigheid , hiervoor krijgt u nog wat tegoed van ons .
Henk Bos
Heerlijk eten. Prima kwaliteit/prijs verhouding,
RT
Heerlijk eten, maar vreselijke wachttijden. Wel goed opgelost! Misschien nog een paar bezorgers in dienst nemen?
Harry
H. Segaar
Ruime keuze, goede smaak en voldoende hoeveelheden. Levering prompt op tijd
j.bonnema
Was vroeger meer smaakvoller. Ik mis een beetje de wokolie die het een extra smaakje gaf
Spoelman
Top eten Mag iets pittiger.
Wendy Henseler
Eten is heerlijk, alleen de gebakken banaan was veel te doorbakken.
Kuipers
Groot assortiment, maar vooral goed eten. Snelle service
Marchien
Het was een echt verjaardagsdiner,alles was heerlijk en keurig op tijd bezorgd. Dankjewel
Jakob de Boer
Heerlijk gegeten en de bestelling werd keurig op tijd bezorgd!
viola
De koe loe key smaakte nergens naar, helaas was de bami net zo smakeloos. De nasi was wel te eten en de mini loempia's ook. Ik bestel hier niet weer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Patricia
Het eten was erg lekker, maar bij mihoen met kippenvlees verwacht ik ook stukjes kip, maar ik heb geen stukje kip kunnen ontdekken. Dus beetje duur voor alleen mihoen met wat groente.
Gosia
altijd heerlijk
Albert
Top service en heerlijk eten
Dennis Gruis
T nijboer
Prima
Hendrik
Gewoon prima
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
L.Vlasma
Mijn complinet: De bezorging was netjes binnen de afgesproken tijd De bestelling was conpleet wat ik besteld heb. Het eten was lekker
Martha
Sijke Graeler
Heerlijk gegeten. Complimenten voor de Kok en bediening
Gjs
Heerlijk!
Marchien
De maaltijd was weer heerlijk. 1 minnetje, de kroepoek ontbrak
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Keuning
Van der meulen
Het eten was weer heerlijk
Regina
Reinard
We hebben weer heerlijk gegeten. Het was perfect op tijd klaar.
Reinier Hoolsema
Kooi-Snip Trijnie
BJ
Heerlijk!!
RT
Duurde veel te lang. ongeveer 3 uren. Wel wat gecompenseerd gekregen (na vragen).
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Robin
Heerlijk zoals altijd.
Trienke
Super!! Mooi op tijd bezorgd. Heerlijk gegeten.
Vervat
Was voldoende en warm alleen de pindasaus beetje waterig.
Remko
Okke C. Emmens
We hebben heerlijk gegeten! Lekkere kruiden en de sauzen allemaal niet te dik. Verrukkelijk. De bezorging was keurig op tijd. Zeker een aanrader!
Holtland
wederom was het weer lekker eten .
Jakob Boersma
De service was prima werden keurig op de hoogte gehouden over alles ( zelfs een telefoontje met excuses omdat het wegens de weersomstandigheden niet op de voor ons ingestelde tijd kon worden bezorgd ) later nog een telefoontje dat de bezorger net was vertrokken chapeau! Het eten was prima van smaak en warm toppie ga zo door. groetjes en fijne avond verder
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Spahn
joop bergsma
Weer als vanouds
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Zand
Het eten is normaal altijd prima, maar deze keer waren sommige gerechten koud en de smaak totaal anders dan we gewend zijn.
Roos
Bezorging 30 minuten te vroeg.....
Harm pietens
Was wat lauw..En uur te laat Maar hebben ondanks dat wel aardig gegeten
Jeanet
Eten is erg laat bezorgd maar met kerst snap ik dat..wat zullen jullie het druk hebben gehad Zoals altijd was het heerlijk Fijne Feestdagen
Reactie van Chinees Restaurant Empress
hartelijk dank voor uw begrip. we zullen ons best doen om na de feestdagen zo mogelijk op tijd te bezorgen,en nogmaals dank voor de bestelling.
Algra
Wij bestellen hier heel vaak en het eten is heerlijk! De bezorging kwam door de kerstdrukte te laat. Maar dat werd goed gemaakt met nog een heerlijk bakje gratis eten. En de mensen die hier werken zijn ook allemaal zo vriendelijk.
Jeanette Venema
Vriendelijk en snel! Een prima Chinees! Dank
Bertus blaauw
👌
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
joop bergsma
Weer als vanouds zeer lekker
Trienke Hovius
Heerlijk gegeten. Op tijd bezorgd.
Anneke de Boer
Het eten was mooi op tijd maar was wel aan de koude kant. Beetje jammer!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marco Klaibeda
Het eten is zoals gewoonlijk prima, maar het komt steeds vaker voor dat de wachttijden erg lang zijn. Veel langer als in de bevestigingsmail als afhaaltijd genoemd wordt. Ik vind het geen probleem als het druk is en ik langer moet wachten, maar geef dat niet in de bevestigingsmail een afhaaltijd aan die onrealistisch is. Mijn dringende advies is om de digitale bestelsite te gaan gebruiken zoals die bedoeld is. Zet afhaaltijden dicht als het drukker wordt en bevestig een reele afhaaltijd als het gekozen moment door de klant niet realistisch is. Dit werkt voor jullie ook veel prettiger en scheelt een hoop ergernis.
Heidi
Lekker gegeten, op tijd bezorgd. Prima
joop bergsma
Jammer dat de loempia's niet knapperig waren,zaten in een zak.voor de rest was alles lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anoniem
Heel tevreden genoeg eten en lekker en werd op de afgesproken tijd bezorg door een heel vriendelijke medewerkster.
Otto Folkerts
Altijd heerlijke gerechten en prima prijs/kwaliteitsverhouding
Sieb Hazenberg
Huub
Bestelling stond op tijd klaar, kwaliteit en temperatuur van eten was goed
Sieb Hazenberg
Jakob Boersma
We hadden op tijd besteld en 18.00 uur aangegeven om te te. We hadden gasten van ver weg die op tijd weer wilden gaan rijden . Het eten werd pas om 18.45 uur bezorgd. Iets uitlopen oke maar dit was wel veel. Heel erg jammer ! Het eten was verder prima
Van der meulen
Eten was goed mooi op tijd bezorgd zaten alleen wat dikke klonten in de soep maar de soep was wel lekker ondanks dit rest eten was ook goed
Leek
Lekker en de bezorging perfect op afgesproken tijd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Esmee Brouwer
Zoals altijd heerlijk
K.Kanninga
Het eten zat geen smaak aan de balie zat bijna niets in en Cha siew smaakte niet fris had een apart geurtje zijn er nieuwe eigenaren want dit is de 2de keer dat ik het niet goed vindt daar voor was het altijd goed.
Wolter
Was gewoon weer lekker
Siebrand Hulshoff
Op tijd bezorgd en lekker eten.
Tjikke Wiersma Buiter
Ik had besteld in een tijdvak tussen 17:40-18:00 uur. Komen ze het al om 17:15 uur brengen. Wat als we nog niet thuis waren??? Nee ze moeten beter leren klokkijken!
Reactie van Chinees Restaurant Empress
er waren 3 bezorging bestelling op zelfde tijdstip om 17:40 maar op verschillend plaatsen , dus het spijt ons dat alle bestellingen exacte op tijd is moeilijk haalbaar.
Holtland
had 17:20 tot 17:40 aangeklikt . kreeg om 17:56 een mail dat het onder weg was , nu wonen we nog geen 8 minuten rijden bij hen , maar is later dan 18:15 gebracht . was gelukkig wel heet nog . en verder weer erg lekker , en ,,,,, misschien omdat het zo lang duurde hebben we als exstra croe nog wattes gekregen . we hebben weer heerlijk gegeten en das het belangerijkste .
Rob
Van der Meer
Anneke de Boer
Was flauw….niet veel smaak! Het eten was op tijd en lekker warm
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ina
Het eten was goed ,warm en zeer smaakvol
Huub
Afhaalmaaltijd, prima smaak en goed op temperatuur
joop bergsma
Weer als vanouds lekker
Peter Venema
Eten was op tijd klaar en was smaakte goed.
De jong
Het eten werd op tijd bezorgd en smaakte heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Henk Bos
Heerlijk!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
BZK
Lekker gegeten.
Bert Plaat
Een smakelijke feestmaal. Wanneer de Koe Loe Yuk balletjes iets minder door zijn 5 sterren.
W Van der meulen
Eten was heerlijk alles heel goed verpakt. 1 klein minpuntje de sate stokjes bij babi pangang is niet ideaal de sate zat er doorheen... tip plastic folie over babi pangang? .....het kwam wat later dan vermeld maar er werd netjes gebeld om het door te geven dankjewel
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wendy Henseler
Er was per ongeluk Tjap tjoy met vlees gebracht ipv zonder. Heb even gebeld en heel kort daarna werd er keurig een nieuw bakje bezorgd. Uitstekende service! En altijd heerlijk eten.
Holtland
altijd zeer goed
J.W. vd Meer
Altijd lekker eten!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
de Boer
Het was lekker en op tijd bezorgd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
R vd vaart
Eerst lekkere bami gerecht ,heerlijke loempia .Bestel online en de tijden dat je kunt invullen om op te halen is ideaal zit nog geen 5 minuten verschil tussen.Kortom goed restaurant
Jacob Ellens
Ik kreeg om 16.45 de bevestiging van Empress, het eten wordt bezorgt om 18.30. Het eten erg lekker maar we moesten er wel erg lang op wachten. Misschien de volgende keer maar weer gewoon ophalen.
Lieuwe
Prima eten, komen terug.
Holtland
zoals altijd zeer lekker , we bestellen nooit ergens anders
Reactie van Chinees Restaurant Empress
hartelijk dank , dat we jarenlang tot uw dienst mogen zijn.
Reactie van Chinees Restaurant Empress
hartelijk dank voor uw bestelling , 👍 en graag tot ziens nog !