Avaliações de Chinees Restaurant Empress Grootegast

Avaliações recentes

5.0
Jn
20 junho 2026

Eindelijk weer lekkere knapperige babi pangang. Prima eten

Oeds venema
8 junho 2026

Goede kwaliteit en planning van halen

H. Segaar
6 junho 2026

Ruime keuze, overzichtelijke website, goede bediening en op tijd levering van bestelling

Wendy Henseler
4 junho 2026

Ze geven steeds 2 bakjes nasi goreng zonder vlees erbij. Ik vind dat echt geweldig 👍👍👍 dagen erop nog de nasi opbakken met Chinese groenten en zo, eitje erbij😁 heerlijk!

Hendrik de vegt
29 maio 2026

Super lekker gegeten, kreeg ook best veel Vriendelijke vrouw die het kwam bezorgen, ik woon op een moeilijk te vinden adres maar ze belde me en had me eten op tijd Voor herhaling vatbaar 💪🙏

Vervat
27 maio 2026

Lekker warm was het nog ruime hoeveelheid

M
25 maio 2026

Was weer heerlijk

RT
24 maio 2026

Weer dik 2 uren moeten wachten op de bestelling! DRAMA...

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hamberg
24 maio 2026

Zoals altijd perfect!

Sjoukje kuipers
17 maio 2026

Eten was niet warm en niet lekker was afgeraffeld sonde van het geld

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hoolsema
15 maio 2026

Prima eten en vlotte bezorging

joop bergsma
10 maio 2026

Echt vroeg besteld en mooi op tijd geleverd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Harry
7 maio 2026

Weer genoten

Reacção a Chinees Restaurant Empress

hartelijk dank voor uw bestelling , 👍 en graag tot ziens nog !

Gritter
4 maio 2026

De bestelling was niet meer goed warm, en de mini loempia's waren slap plat en bleek. Volgens mij niet goed gebakken(weggegooid)

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Chinees Restaurant Empress

onze excuses hier nogmaals , door de vele en lange bezorg routes verliest de mini loempias snel de knapperigheid , hiervoor krijgt u nog wat tegoed van ons .

Henk Bos
3 maio 2026

Heerlijk eten. Prima kwaliteit/prijs verhouding,

RT
3 maio 2026

Heerlijk eten, maar vreselijke wachttijden. Wel goed opgelost! Misschien nog een paar bezorgers in dienst nemen?

Harry
3 maio 2026
H. Segaar
2 maio 2026

Ruime keuze, goede smaak en voldoende hoeveelheden. Levering prompt op tijd

j.bonnema
29 abril 2026

Was vroeger meer smaakvoller. Ik mis een beetje de wokolie die het een extra smaakje gaf

Spoelman
19 abril 2026

Top eten Mag iets pittiger.

Wendy Henseler
19 abril 2026

Eten is heerlijk, alleen de gebakken banaan was veel te doorbakken.

Kuipers
19 abril 2026

Groot assortiment, maar vooral goed eten. Snelle service

Marchien
18 abril 2026

Het was een echt verjaardagsdiner,alles was heerlijk en keurig op tijd bezorgd. Dankjewel

Jakob de Boer
15 abril 2026

Heerlijk gegeten en de bestelling werd keurig op tijd bezorgd!

viola
12 abril 2026

De koe loe key smaakte nergens naar, helaas was de bami net zo smakeloos. De nasi was wel te eten en de mini loempia's ook. Ik bestel hier niet weer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Patricia
7 abril 2026

Het eten was erg lekker, maar bij mihoen met kippenvlees verwacht ik ook stukjes kip, maar ik heb geen stukje kip kunnen ontdekken. Dus beetje duur voor alleen mihoen met wat groente.

Gosia
6 abril 2026

altijd heerlijk

Albert
25 março 2026

Top service en heerlijk eten

Dennis Gruis
25 março 2026
T nijboer
9 março 2026

Prima

Hendrik
8 março 2026

Gewoon prima

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

L.Vlasma
7 março 2026

Mijn complinet: De bezorging was netjes binnen de afgesproken tijd De bestelling was conpleet wat ik besteld heb. Het eten was lekker

Martha
1 março 2026
Sijke Graeler
26 fevereiro 2026

Heerlijk gegeten. Complimenten voor de Kok en bediening

Gjs
25 fevereiro 2026

Heerlijk!

Marchien
22 fevereiro 2026

De maaltijd was weer heerlijk. 1 minnetje, de kroepoek ontbrak

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Keuning
22 fevereiro 2026
Van der meulen
22 fevereiro 2026

Het eten was weer heerlijk

Regina
21 fevereiro 2026
Reinard
15 fevereiro 2026

We hebben weer heerlijk gegeten. Het was perfect op tijd klaar.

Reinier Hoolsema
11 fevereiro 2026
Kooi-Snip Trijnie
9 fevereiro 2026
BJ
8 fevereiro 2026

Heerlijk!!

RT
3 fevereiro 2026

Duurde veel te lang. ongeveer 3 uren. Wel wat gecompenseerd gekregen (na vragen).

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Robin
29 janeiro 2026

Heerlijk zoals altijd.

Trienke
22 janeiro 2026

Super!! Mooi op tijd bezorgd. Heerlijk gegeten.

Vervat
21 janeiro 2026

Was voldoende en warm alleen de pindasaus beetje waterig.

Remko
18 janeiro 2026
Okke C. Emmens
16 janeiro 2026

We hebben heerlijk gegeten! Lekkere kruiden en de sauzen allemaal niet te dik. Verrukkelijk. De bezorging was keurig op tijd. Zeker een aanrader!

Holtland
15 janeiro 2026

wederom was het weer lekker eten .

Jakob Boersma
5 janeiro 2026

De service was prima werden keurig op de hoogte gehouden over alles ( zelfs een telefoontje met excuses omdat het wegens de weersomstandigheden niet op de voor ons ingestelde tijd kon worden bezorgd ) later nog een telefoontje dat de bezorger net was vertrokken chapeau! Het eten was prima van smaak en warm toppie ga zo door. groetjes en fijne avond verder

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Spahn
4 janeiro 2026
joop bergsma
28 dezembro 2025

Weer als vanouds

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Zand
27 dezembro 2025

Het eten is normaal altijd prima, maar deze keer waren sommige gerechten koud en de smaak totaal anders dan we gewend zijn.

Roos
26 dezembro 2025

Bezorging 30 minuten te vroeg.....

Harm pietens
26 dezembro 2025

Was wat lauw..En uur te laat Maar hebben ondanks dat wel aardig gegeten

Jeanet
25 dezembro 2025

Eten is erg laat bezorgd maar met kerst snap ik dat..wat zullen jullie het druk hebben gehad Zoals altijd was het heerlijk Fijne Feestdagen

Reacção a Chinees Restaurant Empress

hartelijk dank voor uw begrip. we zullen ons best doen om na de feestdagen zo mogelijk op tijd te bezorgen,en nogmaals dank voor de bestelling.

Algra
25 dezembro 2025

Wij bestellen hier heel vaak en het eten is heerlijk! De bezorging kwam door de kerstdrukte te laat. Maar dat werd goed gemaakt met nog een heerlijk bakje gratis eten. En de mensen die hier werken zijn ook allemaal zo vriendelijk.

Jeanette Venema
21 dezembro 2025

Vriendelijk en snel! Een prima Chinees! Dank

Bertus blaauw
15 dezembro 2025

👌

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

joop bergsma
14 dezembro 2025

Weer als vanouds zeer lekker

Trienke Hovius
12 dezembro 2025

Heerlijk gegeten. Op tijd bezorgd.

Anneke de Boer
8 dezembro 2025

Het eten was mooi op tijd maar was wel aan de koude kant. Beetje jammer!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marco Klaibeda
7 dezembro 2025

Het eten is zoals gewoonlijk prima, maar het komt steeds vaker voor dat de wachttijden erg lang zijn. Veel langer als in de bevestigingsmail als afhaaltijd genoemd wordt. Ik vind het geen probleem als het druk is en ik langer moet wachten, maar geef dat niet in de bevestigingsmail een afhaaltijd aan die onrealistisch is. Mijn dringende advies is om de digitale bestelsite te gaan gebruiken zoals die bedoeld is. Zet afhaaltijden dicht als het drukker wordt en bevestig een reele afhaaltijd als het gekozen moment door de klant niet realistisch is. Dit werkt voor jullie ook veel prettiger en scheelt een hoop ergernis.

Heidi
6 dezembro 2025

Lekker gegeten, op tijd bezorgd. Prima

joop bergsma
30 novembro 2025

Jammer dat de loempia's niet knapperig waren,zaten in een zak.voor de rest was alles lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anoniem
16 novembro 2025

Heel tevreden genoeg eten en lekker en werd op de afgesproken tijd bezorg door een heel vriendelijke medewerkster.

Otto Folkerts
10 novembro 2025

Altijd heerlijke gerechten en prima prijs/kwaliteitsverhouding

Sieb Hazenberg
8 novembro 2025
Huub
26 outubro 2025

Bestelling stond op tijd klaar, kwaliteit en temperatuur van eten was goed

Sieb Hazenberg
26 outubro 2025
Jakob Boersma
26 outubro 2025

We hadden op tijd besteld en 18.00 uur aangegeven om te te. We hadden gasten van ver weg die op tijd weer wilden gaan rijden . Het eten werd pas om 18.45 uur bezorgd. Iets uitlopen oke maar dit was wel veel. Heel erg jammer ! Het eten was verder prima

Van der meulen
26 outubro 2025

Eten was goed mooi op tijd bezorgd zaten alleen wat dikke klonten in de soep maar de soep was wel lekker ondanks dit rest eten was ook goed

Leek
20 outubro 2025

Lekker en de bezorging perfect op afgesproken tijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Esmee Brouwer
19 outubro 2025

Zoals altijd heerlijk

K.Kanninga
19 outubro 2025

Het eten zat geen smaak aan de balie zat bijna niets in en Cha siew smaakte niet fris had een apart geurtje zijn er nieuwe eigenaren want dit is de 2de keer dat ik het niet goed vindt daar voor was het altijd goed.

Wolter
16 outubro 2025

Was gewoon weer lekker

Siebrand Hulshoff
12 outubro 2025

Op tijd bezorgd en lekker eten.

Tjikke Wiersma Buiter
11 outubro 2025

Ik had besteld in een tijdvak tussen 17:40-18:00 uur. Komen ze het al om 17:15 uur brengen. Wat als we nog niet thuis waren??? Nee ze moeten beter leren klokkijken!

Reacção a Chinees Restaurant Empress

er waren 3 bezorging bestelling op zelfde tijdstip om 17:40 maar op verschillend plaatsen , dus het spijt ons dat alle bestellingen exacte op tijd is moeilijk haalbaar.

Holtland
8 outubro 2025

had 17:20 tot 17:40 aangeklikt . kreeg om 17:56 een mail dat het onder weg was , nu wonen we nog geen 8 minuten rijden bij hen , maar is later dan 18:15 gebracht . was gelukkig wel heet nog . en verder weer erg lekker , en ,,,,, misschien omdat het zo lang duurde hebben we als exstra croe nog wattes gekregen . we hebben weer heerlijk gegeten en das het belangerijkste .

Rob
26 setembro 2025
Van der Meer
26 setembro 2025
Anneke de Boer
22 setembro 2025

Was flauw….niet veel smaak! Het eten was op tijd en lekker warm

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ina
20 setembro 2025

Het eten was goed ,warm en zeer smaakvol

Huub
20 setembro 2025

Afhaalmaaltijd, prima smaak en goed op temperatuur

joop bergsma
18 setembro 2025

Weer als vanouds lekker

Peter Venema
17 setembro 2025

Eten was op tijd klaar en was smaakte goed.

De jong
14 setembro 2025

Het eten werd op tijd bezorgd en smaakte heerlijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Henk Bos
14 setembro 2025

Heerlijk!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

BZK
12 setembro 2025

Lekker gegeten.

Bert Plaat
11 setembro 2025

Een smakelijke feestmaal. Wanneer de Koe Loe Yuk balletjes iets minder door zijn 5 sterren.

W Van der meulen
1 setembro 2025

Eten was heerlijk alles heel goed verpakt. 1 klein minpuntje de sate stokjes bij babi pangang is niet ideaal de sate zat er doorheen... tip plastic folie over babi pangang? .....het kwam wat later dan vermeld maar er werd netjes gebeld om het door te geven dankjewel

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wendy Henseler
23 agosto 2025

Er was per ongeluk Tjap tjoy met vlees gebracht ipv zonder. Heb even gebeld en heel kort daarna werd er keurig een nieuw bakje bezorgd. Uitstekende service! En altijd heerlijk eten.

Holtland
20 agosto 2025

altijd zeer goed

J.W. vd Meer
18 agosto 2025

Altijd lekker eten!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

de Boer
18 agosto 2025

Het was lekker en op tijd bezorgd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

R vd vaart
17 agosto 2025

Eerst lekkere bami gerecht ,heerlijke loempia .Bestel online en de tijden dat je kunt invullen om op te halen is ideaal zit nog geen 5 minuten verschil tussen.Kortom goed restaurant

Jacob Ellens
17 agosto 2025

Ik kreeg om 16.45 de bevestiging van Empress, het eten wordt bezorgt om 18.30. Het eten erg lekker maar we moesten er wel erg lang op wachten. Misschien de volgende keer maar weer gewoon ophalen.

Lieuwe
15 agosto 2025

Prima eten, komen terug.

Holtland
6 agosto 2025

zoals altijd zeer lekker , we bestellen nooit ergens anders

Reacção a Chinees Restaurant Empress

hartelijk dank , dat we jarenlang tot uw dienst mogen zijn.