Bewertungen von Chinees Restaurant Empress Grootegast

Neue Beurteilungen

5.0
Jn
20 Juni 2026

Eindelijk weer lekkere knapperige babi pangang. Prima eten

Oeds venema
8 Juni 2026

Goede kwaliteit en planning van halen

H. Segaar
6 Juni 2026

Ruime keuze, overzichtelijke website, goede bediening en op tijd levering van bestelling

Wendy Henseler
4 Juni 2026

Ze geven steeds 2 bakjes nasi goreng zonder vlees erbij. Ik vind dat echt geweldig 👍👍👍 dagen erop nog de nasi opbakken met Chinese groenten en zo, eitje erbij😁 heerlijk!

Hendrik de vegt
29 Mai 2026

Super lekker gegeten, kreeg ook best veel Vriendelijke vrouw die het kwam bezorgen, ik woon op een moeilijk te vinden adres maar ze belde me en had me eten op tijd Voor herhaling vatbaar đŸ’Ș🙏

Vervat
27 Mai 2026

Lekker warm was het nog ruime hoeveelheid

M
25 Mai 2026

Was weer heerlijk

RT
24 Mai 2026

Weer dik 2 uren moeten wachten op de bestelling! DRAMA...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hamberg
24 Mai 2026

Zoals altijd perfect!

Sjoukje kuipers
17 Mai 2026

Eten was niet warm en niet lekker was afgeraffeld sonde van het geld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hoolsema
15 Mai 2026

Prima eten en vlotte bezorging

joop bergsma
10 Mai 2026

Echt vroeg besteld en mooi op tijd geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harry
7 Mai 2026

Weer genoten

Antwort von Chinees Restaurant Empress

hartelijk dank voor uw bestelling , 👍 en graag tot ziens nog !

Gritter
4 Mai 2026

De bestelling was niet meer goed warm, en de mini loempia's waren slap plat en bleek. Volgens mij niet goed gebakken(weggegooid)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Chinees Restaurant Empress

onze excuses hier nogmaals , door de vele en lange bezorg routes verliest de mini loempias snel de knapperigheid , hiervoor krijgt u nog wat tegoed van ons .

Henk Bos
3 Mai 2026

Heerlijk eten. Prima kwaliteit/prijs verhouding,

RT
3 Mai 2026

Heerlijk eten, maar vreselijke wachttijden. Wel goed opgelost! Misschien nog een paar bezorgers in dienst nemen?

Harry
3 Mai 2026
H. Segaar
2 Mai 2026

Ruime keuze, goede smaak en voldoende hoeveelheden. Levering prompt op tijd

j.bonnema
29 April 2026

Was vroeger meer smaakvoller. Ik mis een beetje de wokolie die het een extra smaakje gaf

Spoelman
19 April 2026

Top eten Mag iets pittiger.

Wendy Henseler
19 April 2026

Eten is heerlijk, alleen de gebakken banaan was veel te doorbakken.

Kuipers
19 April 2026

Groot assortiment, maar vooral goed eten. Snelle service

Marchien
18 April 2026

Het was een echt verjaardagsdiner,alles was heerlijk en keurig op tijd bezorgd. Dankjewel

Jakob de Boer
15 April 2026

Heerlijk gegeten en de bestelling werd keurig op tijd bezorgd!

viola
12 April 2026

De koe loe key smaakte nergens naar, helaas was de bami net zo smakeloos. De nasi was wel te eten en de mini loempia's ook. Ik bestel hier niet weer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patricia
7 April 2026

Het eten was erg lekker, maar bij mihoen met kippenvlees verwacht ik ook stukjes kip, maar ik heb geen stukje kip kunnen ontdekken. Dus beetje duur voor alleen mihoen met wat groente.

Gosia
6 April 2026

altijd heerlijk

Albert
25 MĂ€rz 2026

Top service en heerlijk eten

Dennis Gruis
25 MĂ€rz 2026
T nijboer
9 MĂ€rz 2026

Prima

Hendrik
8 MĂ€rz 2026

Gewoon prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

L.Vlasma
7 MĂ€rz 2026

Mijn complinet: De bezorging was netjes binnen de afgesproken tijd De bestelling was conpleet wat ik besteld heb. Het eten was lekker

Martha
1 MĂ€rz 2026
Sijke Graeler
26 Februar 2026

Heerlijk gegeten. Complimenten voor de Kok en bediening

Gjs
25 Februar 2026

Heerlijk!

Marchien
22 Februar 2026

De maaltijd was weer heerlijk. 1 minnetje, de kroepoek ontbrak

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Keuning
22 Februar 2026
Van der meulen
22 Februar 2026

Het eten was weer heerlijk

Regina
21 Februar 2026
Reinard
15 Februar 2026

We hebben weer heerlijk gegeten. Het was perfect op tijd klaar.

Reinier Hoolsema
11 Februar 2026
Kooi-Snip Trijnie
9 Februar 2026
BJ
8 Februar 2026

Heerlijk!!

RT
3 Februar 2026

Duurde veel te lang. ongeveer 3 uren. Wel wat gecompenseerd gekregen (na vragen).

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robin
29 Januar 2026

Heerlijk zoals altijd.

Trienke
22 Januar 2026

Super!! Mooi op tijd bezorgd. Heerlijk gegeten.

Vervat
21 Januar 2026

Was voldoende en warm alleen de pindasaus beetje waterig.

Remko
18 Januar 2026
Okke C. Emmens
16 Januar 2026

We hebben heerlijk gegeten! Lekkere kruiden en de sauzen allemaal niet te dik. Verrukkelijk. De bezorging was keurig op tijd. Zeker een aanrader!

Holtland
15 Januar 2026

wederom was het weer lekker eten .

Jakob Boersma
5 Januar 2026

De service was prima werden keurig op de hoogte gehouden over alles ( zelfs een telefoontje met excuses omdat het wegens de weersomstandigheden niet op de voor ons ingestelde tijd kon worden bezorgd ) later nog een telefoontje dat de bezorger net was vertrokken chapeau! Het eten was prima van smaak en warm toppie ga zo door. groetjes en fijne avond verder

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Spahn
4 Januar 2026
joop bergsma
28 Dezember 2025

Weer als vanouds

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Zand
27 Dezember 2025

Het eten is normaal altijd prima, maar deze keer waren sommige gerechten koud en de smaak totaal anders dan we gewend zijn.

Roos
26 Dezember 2025

Bezorging 30 minuten te vroeg.....

Harm pietens
26 Dezember 2025

Was wat lauw..En uur te laat Maar hebben ondanks dat wel aardig gegeten

Jeanet
25 Dezember 2025

Eten is erg laat bezorgd maar met kerst snap ik dat..wat zullen jullie het druk hebben gehad Zoals altijd was het heerlijk Fijne Feestdagen

Antwort von Chinees Restaurant Empress

hartelijk dank voor uw begrip. we zullen ons best doen om na de feestdagen zo mogelijk op tijd te bezorgen,en nogmaals dank voor de bestelling.

Algra
25 Dezember 2025

Wij bestellen hier heel vaak en het eten is heerlijk! De bezorging kwam door de kerstdrukte te laat. Maar dat werd goed gemaakt met nog een heerlijk bakje gratis eten. En de mensen die hier werken zijn ook allemaal zo vriendelijk.

Jeanette Venema
21 Dezember 2025

Vriendelijk en snel! Een prima Chinees! Dank

Bertus blaauw
15 Dezember 2025

👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

joop bergsma
14 Dezember 2025

Weer als vanouds zeer lekker

Trienke Hovius
12 Dezember 2025

Heerlijk gegeten. Op tijd bezorgd.

Anneke de Boer
8 Dezember 2025

Het eten was mooi op tijd maar was wel aan de koude kant. Beetje jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marco Klaibeda
7 Dezember 2025

Het eten is zoals gewoonlijk prima, maar het komt steeds vaker voor dat de wachttijden erg lang zijn. Veel langer als in de bevestigingsmail als afhaaltijd genoemd wordt. Ik vind het geen probleem als het druk is en ik langer moet wachten, maar geef dat niet in de bevestigingsmail een afhaaltijd aan die onrealistisch is. Mijn dringende advies is om de digitale bestelsite te gaan gebruiken zoals die bedoeld is. Zet afhaaltijden dicht als het drukker wordt en bevestig een reele afhaaltijd als het gekozen moment door de klant niet realistisch is. Dit werkt voor jullie ook veel prettiger en scheelt een hoop ergernis.

Heidi
6 Dezember 2025

Lekker gegeten, op tijd bezorgd. Prima

joop bergsma
30 November 2025

Jammer dat de loempia's niet knapperig waren,zaten in een zak.voor de rest was alles lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
16 November 2025

Heel tevreden genoeg eten en lekker en werd op de afgesproken tijd bezorg door een heel vriendelijke medewerkster.

Otto Folkerts
10 November 2025

Altijd heerlijke gerechten en prima prijs/kwaliteitsverhouding

Sieb Hazenberg
8 November 2025
Huub
26 Oktober 2025

Bestelling stond op tijd klaar, kwaliteit en temperatuur van eten was goed

Sieb Hazenberg
26 Oktober 2025
Jakob Boersma
26 Oktober 2025

We hadden op tijd besteld en 18.00 uur aangegeven om te te. We hadden gasten van ver weg die op tijd weer wilden gaan rijden . Het eten werd pas om 18.45 uur bezorgd. Iets uitlopen oke maar dit was wel veel. Heel erg jammer ! Het eten was verder prima

Van der meulen
26 Oktober 2025

Eten was goed mooi op tijd bezorgd zaten alleen wat dikke klonten in de soep maar de soep was wel lekker ondanks dit rest eten was ook goed

Leek
20 Oktober 2025

Lekker en de bezorging perfect op afgesproken tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esmee Brouwer
19 Oktober 2025

Zoals altijd heerlijk

K.Kanninga
19 Oktober 2025

Het eten zat geen smaak aan de balie zat bijna niets in en Cha siew smaakte niet fris had een apart geurtje zijn er nieuwe eigenaren want dit is de 2de keer dat ik het niet goed vindt daar voor was het altijd goed.

Wolter
16 Oktober 2025

Was gewoon weer lekker

Siebrand Hulshoff
12 Oktober 2025

Op tijd bezorgd en lekker eten.

Tjikke Wiersma Buiter
11 Oktober 2025

Ik had besteld in een tijdvak tussen 17:40-18:00 uur. Komen ze het al om 17:15 uur brengen. Wat als we nog niet thuis waren??? Nee ze moeten beter leren klokkijken!

Antwort von Chinees Restaurant Empress

er waren 3 bezorging bestelling op zelfde tijdstip om 17:40 maar op verschillend plaatsen , dus het spijt ons dat alle bestellingen exacte op tijd is moeilijk haalbaar.

Holtland
8 Oktober 2025

had 17:20 tot 17:40 aangeklikt . kreeg om 17:56 een mail dat het onder weg was , nu wonen we nog geen 8 minuten rijden bij hen , maar is later dan 18:15 gebracht . was gelukkig wel heet nog . en verder weer erg lekker , en ,,,,, misschien omdat het zo lang duurde hebben we als exstra croe nog wattes gekregen . we hebben weer heerlijk gegeten en das het belangerijkste .

Rob
26 September 2025
Van der Meer
26 September 2025
Anneke de Boer
22 September 2025

Was flauw
.niet veel smaak! Het eten was op tijd en lekker warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ina
20 September 2025

Het eten was goed ,warm en zeer smaakvol

Huub
20 September 2025

Afhaalmaaltijd, prima smaak en goed op temperatuur

joop bergsma
18 September 2025

Weer als vanouds lekker

Peter Venema
17 September 2025

Eten was op tijd klaar en was smaakte goed.

De jong
14 September 2025

Het eten werd op tijd bezorgd en smaakte heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk Bos
14 September 2025

Heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

BZK
12 September 2025

Lekker gegeten.

Bert Plaat
11 September 2025

Een smakelijke feestmaal. Wanneer de Koe Loe Yuk balletjes iets minder door zijn 5 sterren.

W Van der meulen
1 September 2025

Eten was heerlijk alles heel goed verpakt. 1 klein minpuntje de sate stokjes bij babi pangang is niet ideaal de sate zat er doorheen... tip plastic folie over babi pangang? .....het kwam wat later dan vermeld maar er werd netjes gebeld om het door te geven dankjewel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy Henseler
23 August 2025

Er was per ongeluk Tjap tjoy met vlees gebracht ipv zonder. Heb even gebeld en heel kort daarna werd er keurig een nieuw bakje bezorgd. Uitstekende service! En altijd heerlijk eten.

Holtland
20 August 2025

altijd zeer goed

J.W. vd Meer
18 August 2025

Altijd lekker eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

de Boer
18 August 2025

Het was lekker en op tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R vd vaart
17 August 2025

Eerst lekkere bami gerecht ,heerlijke loempia .Bestel online en de tijden dat je kunt invullen om op te halen is ideaal zit nog geen 5 minuten verschil tussen.Kortom goed restaurant

Jacob Ellens
17 August 2025

Ik kreeg om 16.45 de bevestiging van Empress, het eten wordt bezorgt om 18.30. Het eten erg lekker maar we moesten er wel erg lang op wachten. Misschien de volgende keer maar weer gewoon ophalen.

Lieuwe
15 August 2025

Prima eten, komen terug.

Holtland
6 August 2025

zoals altijd zeer lekker , we bestellen nooit ergens anders

Antwort von Chinees Restaurant Empress

hartelijk dank , dat we jarenlang tot uw dienst mogen zijn.